Politica de confidentialitate
Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principiilor referitoare la prelucrare, stabilite de Regulamentul (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit in continuare “Regulamentul” sau “GDPR”), precum si de alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei in materia protectiei datelor cu caracter personal, efectuate de către:
Operatorul responsabil cu protectia datelor:
B. Braun Medical S.R.L., cu sediul in Sânandrei, Strada Bernd Braun, Nr 1, Etaj 1, Birou 4, Judetul Timis, avand Codul Unic de Inregistrare 11080242, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J35/1038/1998 (denumită in continuare “Societatea” sau “Operatorul”).
Societatea operează website-ul www.prontosan.ro
În general, site-ul nostru poate fi utilizat fără a furniza informații personale. Dacă colectăm informații personale (cum ar fi numele si prenumele, adresa de e-mail, sau numarul de telefon), aceasta se face întotdeauna în baza unui temei legal adecvat.
Luam toate masurile necesare in vederea respectarii principiilor generale prevazute de legislatia in domeniul protectiei datelor.
Căutăm să vă protejăm datele împotriva accesului neautorizat prin utilizarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, cum ar fi utilizarea pseudonimelor, criptarea, alegerea rezonabilă a cantității de date procesate, respectarea termenelor limită de ștergere a datelor, precum și stadiul actual de dezvoltare al tehnicii.
De asemenea, ne asiguram ca datele sunt prelucrate doar in conformitate cu scopul in vederea caruia au fost colectate, intr-un mod echitabil si transparent fata de persoanele vizate.
Cu toate acestea, în ciuda garanțiilor, utilizarea neautorizată a datelor de către o terță parte nu poate fi exclusă complet prin utilizarea serviciilor tehnologice si de internet.
Serviciile noastre sunt dinamice și introducem frecvent funcționalități noi, ceea ce poate necesita colectarea de informații noi. În cazul în care colectăm date personale suplimentare sau aducem modificări semnificative modului de utilizare a datelor, vă vom notifica acest lucru și vom actualiza această politică de confidențialitate in mod corespunzator.
Colectarea și prelucrarea datelor pentru acces prin Internet
Cu toate ca nu colectam decat in mod voluntar datele dvs, totusi, in vederea asigurarii functionalitatii site-ului, precum si pentru imbunatatirea serviciilor oferite, când vizitați site-ul nostru, serverele noastre web înregistrează temporar fiecare acces într-un fișier jurnal. Până la ștergerea automată, următoarele date vor fi introduse și salvate:
• Adresa IP anonimizată a computerului care trimite cererea
• Data și ora accesului
• Numele și adresa URL a datelor solicitate
• Identificarea browserului și a sistemului de operare utilizat
• Raport de succes al interogării
• Site-ul de la care a fost inițiat accesul
• Numele ISP-ului dvs.
Efectuăm prelucrarea legală a acestor date pentru a asigura utilizarea site-ului web (stabilirea conexiunii) și pentru a asigura securitatea sistemului, supravegherea tehnică a infrastructurii de rețea și optimizarea ofertei noastre. Acceptând această politică de confidențialitate, sunteți de acord cu colectarea acestor informații. Puteți interzice sau limita această prelucrare. Dacă interziceți sau limitati utilizarea datelor dvs., pentru acces prin internet, vă informăm că serviciile noastre sunt disponibile numai într-o măsură limitată.
IN CE SCOP SI IN CE TEMEI LEGAL VA PRELUCRAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Prelucram datele dvs. in urmatoarele scopuri si temeiuri legale:
Scopul principal pentru care prelucram datele dumneavoastră personale este pentru incheierea si executarea contractului cu dvs. in vederea prestarii serviciilor si furnizarii produselor comandate. Acest scop poate include preluarea si prelucrarea comenzilor, validarea, expedierea si facturarea acestora, gestionarea oricaror solicitari cu privire la comanda efectuata, efectuarea unor retururi si rambursarea contravalorii acestora. De asemenea in vederea plasarii unor comenzi aveti posibilitatea sa va creati cont de utilizator si sa il administrati, beneficiand astfel de posibilitatea de a fi la curent cu stadiul comenzii dvs.
Prelucrarile efectuate pentru aceste scopuri respecta principiile generale prevazute de catre GDPR si au rolul de a asigura desfasurarea in bune conditii a relatiei contractuale cu dvs, asigurand in acelasi timp și respectarea legislației aplicabile, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
Astfel, datele prelucrate in vederea, prestarii serviciilor si furnizarii produselor comandate sunt necesare pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 (1) b din GDPR), precum si pentru indeplinirea unei obligatii legale (art. 6 (1) c din GDPR);
De asemenea, Societatea va prelucrează datele cu caracter personal pentru următoarele alte scopuri:
Oferirea accesului la serviciile magazinului online prin crearea optionala a unui cont de utilizator
In vederea plasarii si urmaririi unei comenzi aveti posibilitatea sa va creati un cont de utilizator. Vom realiza aceasta prelucrare in baza consimtamantului dvs. acordat in mod voluntar (art. 6 (1) a din GDPR) prin selectarea optiunii Intra in cont/Creeaza cont.
Realizarea unei corespondente rapide cu dvs. prin intermediul Chat-ului online pus la dispozitie pe website
Pentru rezolvarea eficienta a oricaror solicitari am pus la dispozitia dvs. o modalitate de contact alternativa si rapida, prin intermediul chat-ului. Astfel, aveti posibilitatea sa intrati in contact cu unul dintre operatorii nostri si sa ii adresati solicitari cu privire la comenzile dvs. sau produsele noastre.
Prin alegerea acestei alternative de contact, precum si in cadrul interactiunii cu unul dintre operatorii nostri este posibil sa vi se solicite informatii suplimentare in vederea rezolvarii solicitarii dvs. Colectarea si prelucrarea datelor dvs. personale se realizeaza in acest caz in baza interesului nostru legitim (art. 6 (1) f din GDPR) de a solutiona solicitarea dvs. si de va oferi cea mai buna experienta de cumparaturi.
Imbunatatirea serviciilor oferite clientilor
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de cumpărător.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale (art. 6 (1) f din GDPR), având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Marketing si publicitate
Vrem sa va tinem la curent cu cele mai bune oferte, precum si sa va oferim informatii despre cele mai noi produse ale noastre. In general activitatea de marketing si transmiterea de newsletter-uri are la baza consimțământul dvs. (art. 6 (1) a din GDPR) în legătură cu prelucrarea datelor pentru următorul(ele) scop(uri) (1) direct marketing, (2) transmiterea de informații si/sau oferte personalizate cu privire la produsele/serviciile noastre comercializate prin intermediul prontosan.ro, precum si (3) efectuarea de către Societate, direct sau prin partenerii contractuali, a studiilor de marketing cu privire la produsele, serviciile si activitățile actuale si/sau viitoare ale Societatii.
De asemenea, pentru unele activtati de marketing direct care vizeaza promovarea produselor sau serviciilor similare cu cele pentru care a existat/exista o relatie contractuala cu clientii (achizitii anterioare sau curente de produse), Societatea poate folosi ca temei legal interesul sau legitim (art. 6 (1) f din GDPR).
In anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
În cazul în care intenționăm să prelucrăm ulterior datele dumneavoastră cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, vă vom furniza, înainte de această prelucrare ulterioară, informațiile necesare privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante in conformitate cu legislatia in vigoare in materia protectie datelor cu caracter personal si vom solicita de la dvs. un nou acord pentru noile scopuri preconizate, in cazul in care acesta este necesar.
2. CE TIPURI DE DATE COLECTĂM?
Colectăm datele pentru a opera eficient și a vă furniza cele mai bune experiențe legate de produsele noastre. Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza. În cazul în care alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a furniza un produs, ne vom afla in imposibilitatea de a putea gestiona relatia cu dvs. si de a finaliza livrarea acelui produs.
Pentru fiecare scop al prelucrărilor, avem nevoie de anumite date cu caracter personal din partea dumneavoastră, după cum urmează:
In vederea realizarii unei corespondente rapide cu dvs. prin intermediul formularului de contact pus la dispozitie pe website, precum si pentru imbunatatirea serviciilor oferite clientilor prelucram datele dvs. de identificare, precum si orice alte informatii alegeti sa ne furnizati in vederea rezolvarii solicitarii dvs. De asemenea, pentru functionarea website-ului nostru la parametrii corespunzatori, sunt prelucrate anumite date tehnice (locatie, browser, platforma, device, ip), astfel de date neputand identifica in mod unic o anumita persoana;
Pentru activitatiile de marketing si publicitate prelucram urmatoarele categorii de date: date de identificare (nume si prenume), date de contact (adresa de email, număr de telefon), date colectate din modulele cookies, preferințe, obiceiuri. Netransmiterea acestor informații va face imposibila oferirea de către noi a unor campanii de marketing personalizate către dumneavoastră
3. CUM VA UTILIZAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Vom păstra informațiile dumneavoastră pentru perioada în care contul dumneavoastră este activ, pentru a vă oferi servicii, pentru a fi conforme cu obligațiile noastre legale sau pentru oricare din scopurile menționate mai sus. Accesul la datele personale este strict limitat personalului nostru, conform procedurilor de lucru privitoare la protecția datelor.
In principal, va vom folosi informațiile pentru realizarea următoarelor activități:
Pentru a comunica cu dumneavoastră și pentru a vă trimite informații prin e-mail, telefon, mesaj text sau alte mijloace despre produsele, serviciile, concursurile și promoțiile noastre, inclusiv comunicările de marketing despre care credem că ar putea fi de interes pentru dumneavoastră;
Pentru a comunica cu alte persoane utilizând informațiile de contact pe care le furnizați, cum ar fi atunci când desemnați o altă persoană ca destinatar al unui mesaj;
Pentru a aborda problemele și a îmbunătăți produsele, mărcile, serviciile și tehnologiile noastre, precum și pentru a dezvolta noi produse și servicii;
Pentru a vă permite să utilizați tehnologiile noastre în online;
Pentru a furniza servicii personalizate consecvente cu privire la produsele în toate canalele și toate brandurile noastre, inclusiv pentru a personaliza reclamele noastre, comunicările de marketing, experiențele de cumpărături și ofertele promoționale;
Pentru a ne ajuta să aflam mai multe despre preferințele dumneavoastră de cumpărături;
Pentru a preveni, detecta, atenua și investiga frauda, încălcările de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale;
Pentru a ne pune în aplicare termenii de utilizare sau alte politici;
Considerând că este necesar sau potrivit pentru a proteja drepturile, proprietatea, siguranța și securitatea Societatii, angajaților, clienților și altor persoane;
După cum credem că este necesar sau adecvat conform legii aplicabile, să răspundem solicitărilor din partea autorităților abilitate și să ne conformăm procesului legal.
4. CAT TIMP VA STOCAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a furniza produsele și a desfășura comenziile pe care le-ați solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor noastre. Deoarece aceste necesități pot varia în funcție de tipurile de date diferite in contextul produselor diferite, perioadele reale de retenție pot varia de la caz la caz. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:
menținerea și îmbunătățirea performanței produselor, menținerea în siguranță a sistemelor noastre și menținerea de înregistrări de business și financiare corespunzătoare;
perioada pentru care dumneavoastră v-ați exprimat consimțământul sau până când vă exprimați intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta politică de a nu le mai păstra;
dacă este vorba despre date la care dumneavoastră aveți acces si pe care le puteti gestiona, datele vor fi stocate până când dumneavoastră le veți șterge (de exemplu ștergerea contului de pe site-ul nostru);
dacă datele dumneavoastră sunt considerate sensibile, atunci vor fi stocate pe o perioada mai scurtă;
situația în care o lege prevede obligativitatea retenției datelor personale, pentru menținerea datelor relevante pentru o investigație sau date care trebuie să fie păstrate în cazul unui litigiu.
Perioadele de stocare ale datelor dumneavoastră cu caracter personal diferă in funcție de scopul pentru care sunt utilizate, după cum urmează:
In vederea încheierii si executarii contractelor de vânzare pentru produsele noastre – pentru o perioada de 3 ani de la incetarea contractului;
In vederea oferirii accesului la serviciile magazinului online prin intermediului contului de utilizator – pe perioada existentei contului dumneavoastră online, datele vor fi stocate 2 ani de la data ultimei comenzi plasate de dvs. prin intermediul contului, iar pentru utilizatorii care plaseaza comenzi cu optiunea oaspete, fara crearea unui cont de utilizator, datele vor fi stocate pentru o perioada de cel mult 6 luni.
Pentru scopul de marketing si publicitate – pe perioada existentei contului dumneavoastră online cat si pentru o perioada de 2 ani după închiderea acestuia, pana la retragerea consimtamantului dvs prin dezabonare sau pana in momentul in care obiectați interesul nostru legitim cu privire la aceasta prelucrare.
5. UNDE VA TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate si de către alți operatori, operatori asociați sau persoane împuternicite ale Operatorului, in baza unor acorduri de prelucrare a datelor cu caracter personal incheiate cu acestia (acolo unde legea cere in mod expres semnarea unui asemenea acord), cu respectarea întocmai a legislației privind protecția datelor cu caracter personal si doar in vederea atingerii scopului pentru care datele au fost colectate, astfel:
Furnizori de prestări servicii din domeniul IT, furnizori de servicii de curierat, furnizori de servicii de plata bancara, precum si alte categorii de prestatori de servicii de la care Operatorul va contracta servicii si produse si care au luat masuri adecvate de protecție, conform prevederilor legale, pentru a se asigura ca aceștia își respecta obligațiile privind protecția datelor cu caracter personal. In cazul in care persoanele împuternicite subcontractează o parte din activitățile care implica prelucrarea de date cu caracter personal, subcontractanții vor fi supuși acelorași obligații in ceea ce privește implementarea masurilor de securitate, tehnice si organizatorice prevăzute de Regulament, dar si a actelor normative interne aprobate in vederea implementării acestuia;
Părțile contractante ale Operatorului, care pot avea calitatea de operator asociat, impreuna cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre;
Autoritățile statului pe baza competentelor acestora prevăzute de legea aplicabila si care pot avea acces la diverse date cu caracter personal in vederea exercitarii functiilor publice;
Atunci când furnizați informații personale unei societati din grupul B. Braun este posibil să divulgam acele informații catre celelalte entitati apartinand aceluiasi grup de societati ca si Operatorul (grupul B. Braun);
Putem transmite informațiile dumneavoastră furnizorilor noștri de servicii de marketing si/sau cercetare de piata care gestionează informațiile despre clienți și care efectuează servicii în numele nostru, cum ar fi realizarea de promoții, concursuri, trimiterea de mesaje către clienți, efectuarea de sondaje etc. Nu am autorizat niciunul dintre acești furnizori de servicii să facă alte operațiuni cu informațiile dumneavoastră, iar in baza contractelor incheiate cu acestia, sunt obligati sa respecte scopurile pentru care au fost contractati;
Este posibil să transmitem informații despre dumneavoastră dacă este necesar sau potrivit, în bună credință, pentru a respecta legile sau reglementările in vigoare sau pentru a răspunde unei citații, unui ordin sau unei cereri din partea autoritatilor sau pentru a proteja operațiunile, confidențialitatea, siguranța, proprietatea sau drepturile Operatorului.
În cazul puțin probabil al unei vânzări sau al unei fuziuni a Societății, informațiile personale ale clienților noștri și alte informații pe care le-am colectat conform descrierii din această politică pot figura printre activele transferate.
Datele dumneavoastră nu vor fi transferate in străinătate. In cazul in care datele dvs. vor fi transferate către alte societăți / entități din alte tari în afara UE/EEA, veți fi informat in acest sens.
6. CUM ALEG CE PROMOTII PRIMESC?
Societatea doreste să comunice cu dumneavoastră pentru a va tine la curent cu cele mai noi produse si pentru a va prezenta ofertele si promotiile noastre. Vom face acest lucru numai in masura in care va exprimati optiunea pentru astfel de comunicari. Dacă alegeti să nu mai primiți informații promoționale, cum ar fi informații despre oferte speciale și evenimente de vânzări, aveti posibilitatea sa selectati optiunea de dezabonare disponibila in cadrul fiecarui e-mail primit de la noi sau puteți să ne anunțați prin contactarea serviciului nostru pentru clienți, așa cum este descris în secțiunea intitulată “Cum ne puteți contacta?” de mai jos.
7. CUM PROTEJAM DATELE COPIILOR?
Suntem preocupați de intimitatea și siguranța copiilor atunci când folosesc Internetul. Nu vom cere niciodată cu bună știință informații on-line de identificare personală de la persoane care nu au împlinit vârsta de 16 ani fără consimțământul parental verificabil. Site-ul nostru nu vizeaza copiii si nu sunt destinate acestora.
8. CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ FOLOSESC DIFERITE DISPOZITIVE PENTRU A VIZITA SITE-URILE SAU APLICAȚIILE MOBILE?
Pentru a vă oferi o experiență de cumpărături mai eficientă, este posibil să aveți acces la diverse conținuturi sau să vă conectați la contul dumneavoastră din mai multe dispozitive diferite. Dacă utilizați diferite dispozitive (cum ar fi computerul de acasă, laptopul, dispozitivul mobil și / sau un dispozitiv inteligent de asistență personală) pentru a accesa site-ul noastre sau pentru aplicațiile noastre mobile și / sau pentru a plasa o comanda, aplicațiile va pot asocia personal cu fiecare dintre dispozitivele dumneavoastră. De exemplu, site-ul nostru vă poate permite să accesați articolele preferate sau coșul de cumpărături printr-un link de e-mail care este unic pentru contul dumneavoastră. Făcând click pe link, veți fi conectat automat la contul dumneavoastră pentru a vă continua experiența de cumpărături, din punctul unde ați rămas in cadrul ultimei interactiuni. Dacă alegeți să efectuati click pe linkul transmis prin e-mail de pe un dispozitiv nou, vom putea asocia dispozitivul dumneavoastră curent cu informațiile contului dumneavoastră.
Informațiile pe care le-am colectat de la diferitele dumneavoastră dispozitive pot fi combinate cu alte informații pe care ni le-ați furnizat, inclusiv detalii despre: informații salvate în contul dumneavoastră de client, istoricul tranzacțiilor, modalitatea in care folosiți site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, produsele sau serviciile pe care le vizualizați, caracteristicile sau tehnologiile in-store cu care alegeți să interacționați. Putem folosi astfel de informații pentru a vă oferi experiențe si servicii adaptate nevoilor dumneavoastra pe toate dispozitivele pe care le utilizati, după cum se explică în această politica de confidențialitate. De asemenea, putem utiliza aceste informații pentru a preveni frauda, cum ar fi identificarea momentului accesării contului dumneavoastră de pe un dispozitiv necunoscut sau furnizarea de oferte personalizate sau publicitate bazate pe utilizarea fiecărui dispozitiv și interacțiunile cu serviciile și ofertele noastre. Consultați Politica de Cookies pentru a afla cum puteți exercita opțiunile privind urmărirea bazată pe cookie si pentru a afla mai multe informatii despre alegerile dumneavoastra privind publicitatea online.
9. CE ALTFEL DE DATE MAI COLECTAM?
Website-ul nostru utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru dumneavoastră și pentru a analiza trenduri, administra website-ul, urmări utilizarea de către client în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot identifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze anumite cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.
O detaliere a modului in care folosim cookies-urile in relația cu utilizatorul se poate găsi in secțiunea Politica de Cookies.
10. CUM SUNT UTILIZATE INFORMAȚIILE MELE PENTRU PUBLICITATEA COMPORTAMENTALĂ ȘI CE OPȚIUNI AM?
Utilizăm modulele cookie proprii pentru a determina care dintre anunțurile noastre sunt afișate pe alte site-uri web.
Lucrăm, de asemenea, cu companii terțe care utilizează tehnologiile de urmărire (inclusiv cookie-urile și etichetele pixelilor) pe site-urile noastre pentru a oferi publicitate personalizată în numele nostru și în numele altor agenți de publicitate de pe Internet. Aceste companii pot colecta informații în timp despre activitatea dumneavoastră pe site-urile noastre și pe alte site-uri, precum și despre interacțiunea dumneavoastră cu publicitatea noastră și cu alte comunicări și folosesc aceste informații pentru a determina ce anunțuri vedeți pe site-urile și aplicațiile terță parte. Aceste tehnologii și informațiile colectate despre dumneavoastră pot fi de asemenea utilizate pentru a vă urmări activitatea pe mai multe dispozitive. Pentru mai multe informații despre această practică și pentru a înțelege opțiunile dumneavoastră, inclusiv cum să renunțați la primirea acestor anunțuri personalizate, vizitați http://www.aboutads.info.
Rețineți că, indiferent dacă renunțați la ele, aceste tehnologii de urmărire pot să colecteze în continuare date și veți vedea în continuare anunțuri, dar acestea nu vor fi direcționate pe baza informațiilor colectate prin intermediul acestor tehnologii de urmărire.
11. CE MASURI DE SECURITATE AM ADOPTAT?
Va garantam faptul ca prelucrarea datelor dumneavoastră se realizează in condiții de legitimitate, implementând totodată masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea integrității si confidențialității datelor conform Regulamentului.
Societatea are implementata o politica de securitate a datelor cu caracter personal, care este confidențială din motive de securitate. Va asiguram de faptul ca prelucrarea datelor dumneavoastră este realizata de personal instruit in acest sens, la cele mai înalte standarde de confidențialitate.
Facem tot posibilul pentru a vă oferi o experiență de cumpărături sigură și adecvata. Avem anumite garanții organizationale, tehnice, contractuale și manageriale pentru a ajuta la protejarea securității și confidențialității informațiilor dumneavoastră personale.
Când introduceți informațiile dumneavoastră personale pe site-ul nostru, folosim tehnologia de criptare pentru a vă proteja informațiile pe măsură ce acestea ne sunt transmise.
Dacă din orice motiv nu puteți accesa serverul securizat sau dacă nu sunteți destul de confortabil pentru cumpărături on-line pe oricare dintre site-urile noastre, vă rugăm să ne trimiteți comanda prin telefon la numărul 0734 736 456 sau 021 231 15 37.
12. CE ESTE PHISHING-UL?
Phishing” este o înșelătorie concepută pentru a vă fura informațiile personale. Dacă primiți un e-mail care pare că este de la noi, prin care vă sunt solicitate informații personale, nu răspundeți. Nu vă vom solicita niciodată parola, numele de utilizator, informațiile despre cartea de credit sau alte informații personale prin e-mail.
13. CE LINKURI CATRE ALTE SITE-URI AVEM?
Site-ul nostru poate conține link-uri către alte site-uri, care pot avea politici de confidențialitate care diferă de cele ale Societatii. Nu suntem responsabili pentru conținutul sau practicile unui astfel de site. Vă recomandăm să examinați politica de confidențialitate a oricărui site pe care îl accesați prin site-ul nostru.
14. CUM ACCESATI SAU SCHIMBATI INFORMATIILE PE CARE NI LE-ATI TRANSMIS?
Puteți să examinați și să modificați anumite informații personale necesare pentru utilizarea de către dumneavoastră a site-ului nostru online (cum ar fi numele dumneavoastră și informațiile de contact). Pentru a accesa informațiile dumneavoastră pe site-ul Societății, aveti posibilitatea sa va conectați la cont utilizând adresa de e-mail și parola dumneavoastră și veți putea să vă editați informațiile personale în profilul contului dumneavoastră.
De asemenea, ne puteți solicita să vă actualizăm informațiile personale contactându-ne, așa cum este descris în secțiunea intitulată “Cum ne puteți contacta?”, de mai jos. Rețineți că orice solicitare de actualizare a informațiilor dumneavoastră personale poate dura până la 10 zile pentru solicitarea dumneavoastră prin e-mail și pentru 6-8 săptămâni pentru solicitarea dumneavoastră prin serviciile poștale clasice.
15. CUM NE PUTETI CONTACTA?
Pentru întrebări referitoare la politica de confidențialitate si orice informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ne puteți contacta prin e-mail, telefon sau poștă/curier:
E-mail: [email protected]
Telefon: 0374.019.572
Adresa sediului social: Sânandrei, Strada Bernd Braun Nr 1, Etaj 1, Birou 4, Judetul Timis
Pentru a face alegeri privind primirea de comunicări promoționale, pentru a vă actualiza informațiile personale sau pentru a plasa o comandă, ne puteți contacta prin e-mail, telefon sau poștă/curier:
E-mail: [email protected]
Telefon: 0734.736.456
Adresa sediului social: Sânandrei, Strada Bernd Braun Nr 1, Etaj 1, Birou 4, Judetul Timis
16. CE DREPTURI AVETI?
Conform legislației referitoare la protecția datelor cu caracter personal, beneficiați de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, precum si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, inclusiv crearea de profiluri. Va rugam sa cititi mai jos mai multe informatii cu privire la aceste drepturi:
Dreptul la informare = dreptul persoanei vizate de a fi informată cu privire la identitatea și datele de contact ale operatorului și ale responsabilului cu protecția datelor, scopurile în care se face prelucrarea datelor, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenta drepturilor prevăzute de legislația privind protecția datelor cu caracter personal pentru persoana vizată și condițiile in care pot fi exercitate (Art. 13 GDPR);
Dreptul de acces la date = dreptul persoanei vizate de a obține de la operatorul de date (la cerere), confirmarea faptului că datele cu caracter personal care o vizează, sunt sau nu prelucrate de către acesta, precum si acces la aceste date (o copie a acestor date) si la informatiile prevazute la Art 13 din GDPR (Art. 15 GDPR);
Dreptul la rectificare = dreptul persoanei vizate de a obține, la cerere și în mod gratuit, rectificarea datelor inexacte care o privesc, precum și completarea datelor incomplete (Art. 16 GDPR);
Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) = dreptul persoanei vizate de a obține, la cerere și în mod gratuit, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege, ștergerea datelor cu caracter personal care privesc acea persoană (Art. 17 GDPR).
Puteti sa va exercitati acest drept in masura in care (i) datele dvs. nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
(ii) v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
(iii) v-ati opus prelucrarii şi nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce priveşte prelucrarea sau persoana vizată; sau
(iv) datele au fost prelucrate ilegal; sau
(v) ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. este necesară cel putin pentru: (i) respectarea unei obligații legale sau (ii) constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau (iii) în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare ştiinţifică sau istorică ori în scopuri statistice, iar dreptul exercitat este susceptibil să facă imposibilă sau să afecteze în mod grav realizarea obiectivelor prelucrării respective.
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca stergerea datelor care se afla in posesia noastra este un proces ireversibil, astfel incat odata ce va exercitati acest drept nu vom mai fi in masura sa reconstituim sau sa va oferim acces la datele sterse.
Dreptul la restricționarea prelucrării = dreptul persoanei vizate de a obține, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege, marcarea datelor cu caracter personal stocate, cu scopul de a limita prelucrarea ulterioară a acestora (Art. 18 GDPR).
Puteti sa ve exercitati acest drept in cazul in care (i) contestati exactitatea datelor, (ii) prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele dvs. sa fie sterse, (iii) datele nu ne mai sunt necesare pentru scopurile in care au fost colectate, insa dvs. aveti nevoie de ele pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă sau (iv) v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare;
Dreptul la portabilitatea datelor = dreptul persoanei vizate de a primi, la cerere și în mod gratuit, datele cu caracter personal într–o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într–un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către Operator către alt operator de date, in măsura în care (i) prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și (ii) prelucrarea se face prin mijloace automate. (Art. 20 GDPR);
Dreptul la opoziție = dreptul persoanei vizate de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situatia sa particulara, ca datele cu caracter personal care o vizeaza să faca obiectul unei prelucrări, în măsura în care prelucrarea datelor dvs. se relizeaza în temeiul interesului nostru legitim, si considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes. (Art. 21 GDPR);
De asemenea, aveti dreptul de a va opune in orice moment, fara invocarea unui motiv, prelucrarilor efectuate in scop de marketing direct, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care prelucrare este legată de marketing-ul direct respectiv.
Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale = dreptul persoanei vizate de a cere și de a obține retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii bazate exclusiv pe prelucrări efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri) care produce efecte juridice în privința persoanei vizate sau o afectează in mod similar într–o măsură semnificativă (Art. 22 GDPR).
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns (i) este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs sau (ii) este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs. sau (iii) se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
Pentru a va putea exercita aceste drepturi, precum si pentru detalii suplimentare cu privire la activitățile de prelucrare efectuate de către B. Braun Medical SRL, va rugam sa va adresați printr-o cerere in format electronic, prin e-mail către [email protected] sau pe suport hârtie la sediul Societății, situat in Sânandrei, Strada Bernd Braun Nr 1, Etaj 1, Birou 4, Judetul Timis.
Solicitarea dumneavoastră va fi analizată si vi se va răspunde in termen de maxim 30 de zile de la primirea solicitării de către Operator. In cazul in care este vorba de cereri complexe sau foarte numeroase, acest termen se poate prelungi cu doua luni.
In egala măsură, aveți dreptul sa va adresați către Autoritatea de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, sub forma unei adrese scrise, la sediul instituției sau prin e-mail la adresa [email protected]. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislația aplicabila in domeniul protecției datelor cu caracter personal, care au fost încălcate.
DATELE DE CONTACT ALE RESPONSABILULUI CU PROTECTIA DATELOR
Aveți posibilitatea de a contacta Responsabilul privind Protecția Datelor numit de Societate la urmatoarele date de contact:
Telefon: 0374.019.572
Adresa de e-mail: [email protected]